Dreamhack i skellhell

Kvällen spenderades på Dreamhack. Åkte dit med Ewe, Linnea och Johanna men så klart träffade vi ju en massa folk där också. Roligt var det men man blev lite less efter en stund. Där inne var det en väldigt varm och trött stäming måste man säga (A). Man blev trött bara av att vara där. Vi tog över kattas och Philips dator där också och spelade lite cs. Det är så roligt hehe men jag var inte så bra men ;P Tänkte träna så att nästa gång kan jag också vinna en sån där fin dator för 25 000 svenska riksdaler plus att de fick en biljett till Sommar dreamhack grejset ;P Med våra band fick man bara vara där till klockan 22.00 men gangsta som vi är så var vi kvar rätt så mycket längre heh tills att vi blev upptäckta och vi fick lov att fara hem. Men skoj var det. Nu ska jag fösöka spela lite petspel.... Ska ju levla ;) Näe jag får se om jag orkar spela det föresten det kändes rätt drygt faktiskt, jag tror att jag ska försöka läsa lite och sen försöka sova. Sov gott!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0