Baaaaajs

I morse var jag och kollade upp min fot igen, den här gången hos en sjukgymnast. Det blev inget bra besked. Borta från all träning som belastar foten ca 5 till 6 veckor. Det inkluderar ju fotbollen nästan all gympa och all bolliskola. Mitt ledband i foten hade tydligen gått av. Dum som jag var tränade jag med ordentliga stukningar som aldrig blev bar men så blev et ju som det blev också. Inte värt det egentligen. Hade jag bara vilat 1 till 2 veckor utan att träna kanske det aldrig hade hänt. Ska snart få ett program av min sjukgymnast med övningar jag skall göra varje dag och så ska jag gå ut och gå i raskt tempo varje dag också. Och för att hålla kvar min kondition och kanske kunna förbättra den får jag komma på något bra att göra ist. Kanske simning?? Och sen kanske jag sätter igång och gymmar lite. Vi får väl se men någonstans måste jag ju lägga all min energi. Eller hur? Annars kommer jag väl att börja klättra på väggarna.... Aja nu blir det iaf att gå ut och gå, därefter hade jag tänkt mig lite armhävningar, situps, rygglyft osv och sedan en tidig kväll pga att vi har Engelska nationella från 10 över 8 och fram till 5 i 12 imorgon. Man vill ju vara pigg så att man kan prestera bra eller iaf förhoppningsvis. Jag kan nog erkänna att jag inte blivit bättra på att uppdatera hittils men jag försöker. Känns så härligt att det är fredag imorgon och sedan en välbehövlig helg. Ha en bra kväll allihopa!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0