Yes

Nu har jag fått min nya mobil. Min förra gick ju sönder och den modellen hade typ gått ut så att nu fick jag den nya modellen från sony ericsson W715 istället. Jag tackar och bugar eftersom jag tycker att den här verkar rätt bra och härligt är det att få sin egen mobil igen. Jag är liksom inte så bra med nokia mobiler eller jo nu har jag börjat lära mig. Precis när man får tillbaka sin mobil? Har ju aldrig haft någon nokia förr bara som lånemobil så att det är ju inte så konstigt om jag inte kan med den (a).

Såhär ser den i alla fall ut:

Sommarplåga?

Kommentarer
Postat av: sanna

frida, det där var den sämsta låten jag någonsin hört:O!

2009-06-14 @ 23:37:51
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se/
Postat av: Nina

Likadan som mig då ;)

2009-06-15 @ 19:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0