What if

Idag vid fem tiden åkte jag och kollade på studentbalen. De kom väldit finklädda i underbara klänningar. Man kan inte annat än längta tills man själv får ta studenten. Men jag får väl hoppas på tre roliga år på gymnasiet innan dess. Det är ju som ändå ett bra tag kvar, ungefär 1095 dagar kvar eller nåt sånt. Haha nej nu ska jag inte se så långt i framtiden utan mer tänka på nuet eftersom på fredag går jag ut högstadiet. Måste säga att det ska bli jätte skönt men jag kommer att gråta mig sönder och samman också. Tänk att vi har haft vår sista lektion tillsammans, vi har ätit i matsalen för sista gången osv osv osv... Finns så mycket man skulle kunna ta upp. Man inser först nu hur mycket man faktiskt kommer att sakna klassen, Helt sjukt mycket! Kommer att kännas konstigt att börja på en ny skola med nya elever och lärare men samtigt kommer jag att tycka att det ska bli stormkul. Hur som helst måste jag investera en ny vattenfast mascara eftersom det kommer garanterat fällas tårar på skolavslutningen. Slut pratat om skola nu hehe... Ikväll var jag i alla fall med Älskling och nu ska jag gå och ta mig en macka heh. Jag var nig lite hungrig trots allt. Brukar aldrig äta kvällsfika i vanliga fall nu för tiden men men det ska jag nu i alla fall. Pusshej!



Smått bra låtar jag vet. Inte Joan osborn som sjunger där men so what haha =D

Här kommer lite balbilder som jag tog. Endel par kom in med flådiga bilar, vissa blev burna av cheerleaders och andra åkte med häst och vagn. Det blev som en salig blandning. Roligt att se på var det i alla fall.






Visst var de jätte fina. Man blir nästan lite avundsjuk *haha*. Här ovan ser ni Arwid och Frida, Eriks bror och hans tjej. Jätte söta var de verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0