Vart tog solen vägen?

Nej! Vad hände med det fina, soliga, varma vädret?!?! Nu öser regnet bara ner och jag som precis gjort mig klar... Det är så typiskt. Jag hade tänkt gå ut och sola men det blev inget av. Får hoppas att det slutar snart. Jag har ju träning vid 5 och då vill jag inte att det ska regna! Jag vill ha sol! Jag vill bli brun! Jag hade ju tänkt fara och bada också men det har jag ingen vidare lust med nu. Jag får ta och slå på tvn och se om det finns något roligt att se. Hoppas att det klarnar upp till ikväll i alla fall. Jag vill bara sitta där men bra musik i öronen, ett glas bubbelvatten och jordgubbar och bara göra ingenting annat än att sola. Resten av veckan blir fin right? =) Pusshej!


Bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0