Min kväll

Efter träningen åkte jag till mormor och morfar och åt middag där sedan for jag hem och duschade och gjorde mig klar. Efter det for jag hem till Isak och var med Isak, Erik, Isabell, Sanna och efter en stund trillade även Sofia och Emil in och var med oss. Kuligt värre (: Först så såg vi en värdelös B-film till skräckis som jag sett förr och sedan frågade Isaks låtsasmamma (eller vad man nu säger?!) om vi ville baka en kladdkaka så då gjorde vi det. Lite roligt sådär. Nu sitter jag och lyssnar på  den här låten:

Skin- Ras Cricket


Lite bra är den väl ändå? Tycker att den är rätt fin i alla fall. Eller vad tycker du sanna? ;) Hmm.. Vad mer? Hade tänkt sätta mig och läsa lite bloggar och sånt sen ska jag väl kanske gå och göra mig klar och sova. Bättre om jag lägger mig i tid så att jag inte sover bort dagen. Det är bara onödigt även om det är sommarlov. Dessutom hoppas jag på sol imorgon men det verkar lovande eftersom nu är himlen lite rosa. Inte fel inte. Håller tummarna på att det ska bli en massa sol imorgon så att jag kan lägga mig och sola. Det skulle vara så himla härligt! Inte fel att lägga sig ute och sola med härlig musik i mitt headset och ett stort glas bubbelvatten med jordgubbssmak. Låter inte helt fel eller vad säger ni? Hade helt glömmt bort att jag inte gjort någon ny header ännu. Det måste jag se till att fixa någon dag. Nu får jag se till att det blir av och att jag inte skjuter fram det något mer. Det är ju så tråkigt att inte ha någon header. Borde lägga ner lite tid på att fixa designen. Orkar som aldrig men jag ska ta mig an det här;). Ni får sova så gott! Natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: Claudia

tack så mkt ! :)

2009-06-17 @ 11:11:51
URL: http://claudial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0