Kommer att sakna er!

Man kan väl säga att vår klass inte alltid har haft så pass bra sammanhållning som den har nu. I sjuan var det mycket tjafs och bråk. I åttan blev det bättre och nu i nian har vi kommit varandra mycket närmare, speciellt nu i slutet. Just när man blivit rikitgt bra vänner så ska man skiljas. Visst är det väl typiskt? Även om det varit mycket bråk så måste jag säga att vi har haft rikgtigt roligt också. Vi har haft två gulliga klassförestånader, Carolina & Roger men även alla andra söta lärare vi har haft. Tack till er! Ni har ändå gjort tiden rolig på Norrhammar trots alla prov läxor osv =D.

Precis som jag nämde högre upp i inlägget så har klassen inte alltid varit så bra med alla bråk osv som varit men vi har haft mycket roligt tillsammans också. Under dessa tre år tillsammans har vi hunnit bland annat att vara på boda borg med klassen, sova över på skolan, sova över i stugorna i Byske, haft disco, gjort en egen café buffé, stått på skyltsöndad och en massa andra roliga saker. Alla lektioner som Aya och Hanna suttit och skrattat bort, alla utbrott, all onödig fakta vi fått lära oss av en viss person, alla raster vi suttit på taket och solat, alla Carolinas "hey" när vi inte riktigt lyssnat. Om man tänker tillbaka har vi faktiskt haft tre väldigt roliga år tillsammans eller vad säger ni klassen? Jag börjar nästan gråta när jag tänker tillbaka och sedan tänker på att vi skiljs och inte kommer att gå i samma klass nästa år. Det känns helt overkligt att komma tillbaka till hösten och inte gå med 9a. Idag på stan investerade jag en vattenfast mascara eftersom jag kommer nog förmodligen fälla några tårar imorgon på Skolavslutningen. Fanny, Nina, Saga, Aya & Linda har jag gått i samma klass som hur länge som helst. Från trean tills nu och saga och Linda har jag gått med ännu längre än så. Hur overkligt är det inte att vi inte ska gå i samma klass på gymnasiet? Ni har som alltid varit där och vi har haft väldigt roligt tillsammans. När man är med er får man sig alltid ett gott skratt. Alla tjejkvällar som vi har haft och alla andra roliga saker som vi har hittat på tillsammans. Ni inser inte hur mycket jag kommer att sakna er! Vi måste hålla kontakten och detta gäller även resten av klassen. Om några år får vi allt ta och göra återträffar! Det ska bli så roligt att se vad det blir av alla. Fredrik kanske blir en skådespelare i hollywood, Nina kanske blir en berömd advokat, Felix kanske blir en uppskattad pilot, Saga kanske blir en supersmart ekonom, Hanna kanske blir en framgångsrik hunduppfödare och Viking kanske blir en berömd konditor. Finns så mycket om. Jag är säker på att ni alla kommer att kunna bli vad ni vill och uppfylla era drömmar. Lycka till i framtiden! Kommer att sakna er jätte mycket! Tack för dessa tre år tillsammans! Ha det bäst  Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0