Värt inlägg...

Åh jag som hade tänkt att gå och sova ju... Så blev jag fast vid datan ett tag... Det är ditt fel klara *hehe*. Nej jag bara skojar. Det är faktiskt rätt roligt att sociala lite med Klara på msn kan jag lova. Imorgon blire att klippa gräset i alla fall och så måste jag lite snabbt in påm stan också. Mommo fyller ju år på midsommar så det blir att åka dit en stund under dagen på midsommar och gratta henne. Ska försöka att vakna i normal tid imorgon vilket innebär att inte sova bort hela dagen. Borde gå och sova men man vänder som på dygnet när det är så ljust ute.... Vad händer, jag lyssnar på tingaling eller vad den nu heter *haha*. Sjukt men sannt. Den är ju lite småkul men inte direkt någon låt man sitter och nöter eller? Ska nog sätta mig ner och läsa dessiesblogg *haha*. Den är ju som lite smårolig kan man väl säga. Att hon vågar att fortsätta att provocera så mycket som hon gjort även efter att hennes blogg blivit nerstängd en gång. Starkt *haha*.. Vad mer ju Stina-Lee ska ju ha barn. Tycker verkligen att det är jättesött! Hoppas att allt går bra men det gör det säkert! Happ... Nu loggade Klara ut från msn... Tråk klara... Och jag som hade tänkt skriva något roligt skämt men icket... Lika bra kanske för jag kommer ändå inte på något skämt för tillfället... Just ja skulle ju fixa en ny header.. Får fixa det en annan dag. Måste bara komma ihåg det men det ska nog gå vägen. Får bara hitta en dag då jag har lite tid över så ska jag nog kunna fixa det.Värt inlägg...njaaa *haha*. Det kan man väl inte direkt påstå direkt... Kanske ska börja dra mig från datorn och göra mig klar. Vi hörs! Puss sov gott!


Bild tagen från Stina-Lee´s blogg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja det måste vi absolut! ;D

2009-06-18 @ 10:02:20
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0