Torsdag

Blir snart att fara till norvalla där fridrottsdagen är. Sedan bär det av till skolan där vi rensar ut skåpen lite och kanske även hinner med att städa lite. Sedan skulle vi också ta med oss fika och mat så det blir väl att äta/fika med klassen också innan vi får fara hem. Igår var sista riktigt skoldagen avklarad också. Hur skönt? Nästa vecka på måndag går vi halvdag  och sedan åker klassen till Byske och sover där till på tisdag och då är vi lediga tisdagen. Onsdag är det också någon idrottsdag med klassen tror jag att det var och på torsdag har vi endast niornas lunch och sedan på fredag är det skolavslutning. Fattar ni hur lite det är kvar... Det är ju helt sjukt lite. Snart sommarlov! Innan jag går och gör mig klar så kan jag klaga lite på vädret. Ingen sol och bara molnligt inge kul. Aja puss hej ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0