Tjejerna

Kvällen har spenderats med några underbara vänner. Det blev som en liten tjejkväll av det hela. Vi hade lite "picknick" eller vad man nu ska kalla det och så satt vi där och solade och njöt av vädret. Imorgon åker ewe bort men hon får ha det bäst där nere på Mallis. Sedan i slutet for vi till andra sidan av älven där det fanns en brygga. Vi körde lite tävlingar om vem som kunde ha i fötterna längst i det iskalla vattnet (det var verkligen riktigt kallt!). Jag tror inte att vi fick någon vinnare eftersom alla var så envisa. Vi beter oss ju verkligen moget alltså *haha*. Vi som hade tänkt att bada men vi backade ur *hehe*. Men imorgon blir nog bad någonstans med i alla fall Malin och typ Linnea (kanske) och säkert någon/några mer tro jag ;).  Kan bli i falkträsket eller nåt sånt ställe. Blir säkert toppen! Någon som vill följa med?  Hör av er! Nu ska jag nog ladda upp lite bilder i alla fall. Malin, Johanna, Linnea, Ewe & Emma ska försöka ladda upp bilderna ikväll eller imorgon så att ni vet. Annars har jag nog inte så mycket mer att säga ikväll. Pusshej!


Härlig låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0