Stranden

Hur kan detta gå till? 30 grader idag igen! Det verkar bli toppen väder tills på Onsdag. Helt sjukt! Det är ju nästan lika varmt som i utlandet. Men jag tackar och bugar. Idag blev det boviken med ett härligt gäng där vi solade och badade. Jag lyckades bränna mig lite, mest på ryggen men det är sånt man får ta. Använde faktiskt solskyddskräm men det funkade visst inge vidare. Härligt var det och rätt varmt i vattnet för den delen också. Efter stranden gick jag och Katta på stan. Hittade ingenting och jag som tänkte hitta en ny bikini men det blev inge av. Blev så fult om jag ska byta bikini nu när jag fått bikinilinjer *hehe*. Men det var skoj i alla fall! Ikväll blir det nog grillning och volleyboll men en massa härliga människor. Tror nog att jag plockar med mig kameran och så. Nej nu ska jag bara göra mig lite klar och sedan ska jag fara till Boviken. De andra lär nog redan vara där snart eftersom jag sa att jag kommer lite senare då jag inte alls var klar. Hoppas ni får en fin kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0