Söndag

Vaknade för kanske 2 timmar sedan. Har hjälpt mamma med lite saker och snart ska jag ut och springa och sedan är det klippa gräset som gäller. Jobbigt men måste göras. Sedan blir det nog att fara och köpa lite saker till imorgon då vi ska till byske och sova där tills på tisdag. Så det blir nog perfekt skulle jag tro. Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll men men får väl se. Ska väl ta och packa med mig lite saker till byske också även om det inte behövs speciellt mycket. Ewelina frågade just om jag inte skulle med och köpa sims 3 men jag hinner nog inte just nu så jag får väl ta och investera det en annan dag eller något hehe. Moget... Nej nu ska jag gå och fixa lite saker pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0