sms

Kollade just på lite bloggar och såg den här bilden med dethär smset på en blogg och plötsligt plingar min mobil till och jag får ett likadant sms. Lite småkomiskt faktiskt att jag fick det samtidigt som jag kollade på smset på bilden på en annan blogg. Sen så gillade jag inte smset men det är en annan femma. Vem är det som hittar på och skriver sånna sms egentligen.. Taskigt är vad det är egentligen. Spelar ju ingen roll vem det skrivs om lika dåligt ändå. Han hade endel bra låtar finns inget annat att säga. Han var bra! Har inte orkat skriva något inlägg om Michael Jacksson eftersom att alla nog redan visste om att han dött och så och man kan läsa inlägg om honom på i princip alla bloggar. Man kan tycka illa om folk men man skriver inte sms som dessa ändå. Det är dålig stil att ens komma på att skriva dem. Man får ha sin åsikt men man behöver ju inte skriva och skicka runt sms där man driver med någon annan levande som död. Ingen är värd detta! Inte ens din största och värsta fiende. Har ni fått det här smset eller liknande? Vad tycker ni? Ska man få skriva och överhuvudtaget skicka såna här sms? Berätta!
 Rest in peace Michael!


Klicka på länken nedan för att komma till bloggen där jag hittade bilden med smset...
Här!
Ni kan ju klicka HÄR  om ni vill veta mer om hur han dog osv...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0