Skelleftefastivalen


För ett litet tag sedan köpte jag festivalbiljett tills på kvällen på fredagen. Ångrar lite att jag inte köpte tills på lördag också men det blir nog bra i alla fall. En massa vänner ska ju dit och då kan det ju inte blir tråkigt. Kan ju ta och skriva vilka artister som kommer också. Det brukar vara gratis att kolla på artisterna under lördag på dagen( eller det har då varit så tidigare år) så att jag ska nog dit och lyssna tror jag. Nog för att Skellefteå festivalen är ett tag bort men det ska bli grymt skoj. Hade helst velat se Lorentz M. Sakarias som uppträder på lördagkvällen för de är så grymt bra men får väl klara mig eller så får jag köpa biljett för lördagen också. Men det känns lite ovärt eftersom det känns som om jag vill lägga pengarna på annat också i sommar. Vill ni läsa mer om Festivalen kan ni klicka här.

På Fredagkväll:
Tomas Ledin
Sahara Hotnights
Salem
Erik Hassle
Bullet


Under dagen på lördag:
Johan Palm
Kevin borg


På Lördagkväll:
Ace of Base
Lena & Orup
Darin
Lorentz M. Sakarias
Kristian Anttila




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0