School´s out, scream and shout

Idag var det skolavslutning som gällde. Först min egen och sedan for jag och kollade på min lillebrors skolavslutning också. Tänk nu är det lov! Hur härligt är inte det? Ikväll blir det troligtvis att äta på Tatung med lite vänner från klassen och så sen blir det att fara och träffa ännu fler goa vänner. Jag tror nog att detta ska bli toppen. Underbart väder är det ju också ute. Jag är nöjd med alla betygen utom ett men nu skiter jag i det. Jag fick "lots of money" för mina betyg också. Mamma och pappa hade lovat mig pengar för varje MVG som jag fick och de höll de. Tack tack tack! Sedan fick jag även pengar av mormor och morfar. Och så fick jag ett par chinos, en tröja, ett par gladiatorsandaler, ett halsband från Ewa Attling och en massa blommor. Tack för alla fina presenter!!! Dessutom fick vi smaka på tre underbara tårtor, smörgåstårta, snövitstårta och en jordgubbstårta. Helt underbart! Nu ser jag fram emot och peppar för sommarlovet. Kommer därefmot att sakna min klass 9a hur mycket som helst. Sorgligt att skiljas, men vi ses på Tatung ikväll? =D Bilder kommer senare idag eller imorgon. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0