purple rain

Har blivit lite mycket bilder på sistonne men bättre det än inga bilder eller hur? Idag är man ju som lagomt trött. Hade tänkt att fara ut och springa idag också så att jag ska nog snart göra mig klar för lite löpning i det dåliga vädret. Vanligtvis kan jag tycka att det är lite mysigt när det regnar men just nu känndes det bara tråkigt. Jag vill lägga mig i solen och få lite färg ju! Jag vill också fara och köpa nya thights men kanske får göra det imorgon istället. Ett vill ha just nu är The sims 3. Alla som har det säger att det är grymt roligt. Jag var ju som lite halvberoende förr sv Sims *hehe*. Men det är ju så grymt roligt. Blev mycket vilja men får se vad jag sätter i verk. Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0