Piteå

Har varit i Piteå idag och kollat på när min lillebror var med i Piteå summergames. Man har så himla roligt där! Men jag måste nog ändå säga att Gothia var ännu roligare än Summer games. Men det är ju inte bara cupen som gör det roligt det roligaste är ju om har ett superbra lag vilket jag hade. Sammanhållningen i mitt lag var grymt bra och vi hade så roligt. Aja hur som helst kollade lite på en match sedan gick jag på stan ett tag men det var vldigt jobbigt kan jag ju passa på att säga. Under dagen har det varit ca 33 grader ute. Helt sjukt varmt är det ju! Nu är det väl omkring 30 grader. Köpte bara ett par jeansleggins. Likadana som jag rev sönder när jag skulle visa hur vig jag var för ett tag sedan. Men det var ju inte hela världen ;P.  Nej nu vill jag inte sitta inne längre. Ska ut och njuta av det underbara vädret. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0