Nationaldagen

Tjohej! Idag är det den 6/6 vilket innebär att det är Sveriges nationaldag. Ska ni fira? Det blir då inget firande för min del haha. Kom på att allt på stan utom Ck  (citykompaniet) är stängt idag men jag och Malin åker nog ändå in en stund på stan. Det ska nog bli toppen tror jag. När jag först kollade ut genom fönstret lyste solen och jag tänkte "åh idag kommer det att vara jätte varmt". Men självklart hade jag fel och när jag kollade var det endast 8 komma någonting grader. Fy så kallt! Hoppas verkligen inte att det är såhär kallt när vi får sommarlov! Nu ska jag sluta klaga på vädret och göra mig klar istället hehe. Ha det bäst pusspuss!


haha här var man ju som fin... Malin var i alla fall jättesöt på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0