Min Onsdag

Efter träningen åkte jag hem och gjorde mig lite klar och sånt sedan vid nio tiden samlades vi vid Ica och därefter åkte vi till en grillplats vid älven. Där gjorde även Ewelina och Emil ett tappert försök att fiska lite också. Ingen firre fick de på krok men det var rätt roligt ändå. Efter ett tag kom katten med lite korv. Och jag malin, becca och emma lyckades klättra upp påå vindskyddet eller vad man nu kallar det och jag spräckte inga jeans den här gången. Jag var nog lite för vig förra
gången tro jag. Mysig kväll var det i alla fall men vad annars kan det vara med så härligt folk? Kvällen spenderades i alla fall med Katta, Philip, Erik, Isak, Emil G, Emil S, Isabell, Sanna, Malin, Johanna, Ewelina, Emma f, Becca och Emma E. Tror det var alla. Kan ju också nämna att Emil och Issa sladdade och att Erik trilla med mopen på bron. Man han ju bli halvrädd men så kan det gå. Så länge ingen blir skadad så gör det ju ingen större skada. I headsetet spelas Lars Winnerbäcks låt Tretton trappor upp. Helt okej låt. Ska snart gå och göra mig klar och sedan ska jag nog lägga mig och lyssna på musik ett tag. Föresten imorgon spelar jag min första fotbollsmatch på hur länge som helst. Jag är jätte taggad kan jag lova. Nu jäklar ska vi ta dem och vinna flersiffrigt *hehe*. Det var nog allt för ikväll pusshej leverpastej!
 
Här är en bild från stockhom när vi var där för ett litet tag sedan men Boll i skolan.
Katta, Jag & Malin!

Inte den finaste bilden men det där är i alla fall från skolavslutningskvällen och
där i ligger mina betyg *hehe*.


Från skolavslutningen. Söta Malin & Jag på bilden!

För länge sedan då vi gjorde en liten tjejkväll och hade allmänt trevlig med middag,
guitarhero osv..
På bilden Karin, Nina & Fanny!

För ett bra tag sedan....

Avslutningslunchen förra torsdagen. På bilden en massa härliga tjejer!
Bakre raden från vänster: Fanny, Saga, Agnes, Linda, Becca, Nina, Emma  M, Sarah
Främre raden från vänster: Jag, Aya, Linnea

Från en kväll hos katten. På bilden Katta, Isak, Issa och Sanna!

Nu fick ni lite bilder... Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0