Lördag

Jag och Malin bestämde oss för att hitta på något roligt ikväll så att vi ringde lite vänner och sa att vi skulle mötas på maxi vid 8. Perfekt! Sedan visste vi inte vad vi skulle göra riktigt ikväll. Några av oss var lite spelsugna medans andra ville se film så att vi bestämde oss för att se Saw. Hade faktiskt aldrig sett den men den var mer äcklig än hemsk om jag säger så men jag antar att jag borde se uppföljarna dvs 2:an, 3:an osv. Sedan for vi till en Lekpar i närheten av Katta. Där åkte vi snurrgunga, linbana och klättrade på alla möjliga saker. Vi är stora vi vet *hehe*. Efter ett tag började killarna välta lite saker som en lekparkståg osv. Då kom en av grannarna till lekparken ut och började att ta kort på dem. Fråga mig inte varför *haha*. Kanske för att de skulle ställa tillbaka sakerna som de stod förr vilket de också gjorde. Vi satt mest bara och skrattade och jag tror att Sofia filmade det hela. Värt att tillägga är ju att jag fått första stickan för i år. Inte kul inte men that´s life *haha*. Kvällen spenderades alltså med Malin, Katta, Isak, Emil G, Emil S, Philip, Erik, Simon och sedan kom också Sofia och Isabell och joinade oss. Blev en rolig lördagkväll ändå. Nu blir det nog att gå och göra sig klar eftersom jag kommer inte att kunna sova ut så länge. Har match på morgonen och samlingen är väl där vid halv tio så att det är ju inte så tidigt men jag vill vara utvillad. Hoppas ni har haft en trevlig kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Mikk

Fin blogg!(:

2009-06-21 @ 02:56:49
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0