Looking in your eyes

Hallå i stugan! Kom just hem. Ikväll har jag varit med Erik, Emil, Issa, Isak, Katta och Philip. Vi möttes upp hos isak vid ungefär halv 8. Sedan bestämde vi vilken biofilm vi skulle se. Jag var ju lite pepp på änglar och demoner men den får jag se en annan gång. Älskar att gå på bio så att det ska nog gå bra ;). Vi valde i alla fall att se en skräckis som heter the uninvited. Om jag säger så här, den var nog inte den hemskaste filmen men man ryckte till skit mycket och jag blundade typ halva filmen hehe men så kan det gå. Sedan hyrde vi även en till skräckis nämligen dead silence. Hade sett den förr men den var rätt bra så att vi såg den i alla fall.  Den var lite hemsk även fast jag redan visste vad som skulle hända. Blev ju inte bättre av att de skulle skrämma en också. hmm.... Kul? Imorgon är det stan med Malin som gäller. På kvällen blir det nog att vara med samma gäng som idag och kanske några fler. Jag vet inte riktigt än, får helt enkelt se hur det blir. Ska försöka lägga mig snart så att jag inte ska vara så trött imorgon. För det skulle ju inte vara så bra hehe.


Kan väl bjuda på en bild på Katta, Mig och Malin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0