Just let me love you

Hallå där! Börjar vara lite småtrött nu faktiskt och jag har tänkt vakna i rimlig tid imorgon. Hade tänkt försöka ta mig in till stan och se om jag hittar igen en klänning jag tidigare spanat in när jag var på stan. Några andra planer har jag inte för dagen så jag får väl se vad jag hittar på för något roligt eller jo jag har träning men den räcker ju inte så länge. Ni kan väl höra av er om ni får för er att hitta på något roligt =) Kvällen har i alla fall spenderats med älskling. Mys =) Vi såg lite på anime eller vad det nu heter osv. Anime var lite små bra faktiskt och jag som alltid varit så negg till det. Men jag gillare =). Nu socialar jag lite på msn och lyssnar på musik men snart blir det att dra sig mot sänger. Ska bara be att älsk skickar över en låt och en länk innan. Hoppas ni har haft en toppen kväll! Sov gott puss vi hörs imorgon!


Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0