Idag

Idag vaknade jag där vid 10. Sprang runt och fixade lite saker i huset och fixade lite med en massa bilder. Sedan gjorde jag mig lite snabbt klar och for till Falkträsket med Malin. Där var vi till exakt klockan 4 och sedan skjutsade jag hem henne och for till mormor och morfar och åt middag. Nu ska jag göra mig lite klar och sedan blir det att fara iväg på fotbollsmatch tror det är mot myckle. Ska nog gå bra tro ja! Under dagen har det verkligen varit blandat väder. När vi var i falkträsket började det att ösa ner regn så vi tog skydd *haha*. Vi fick inte mycket sol och därmed ingen färg idag men vad gör det om hundra år?  Imorgon hoppas vi på bättre väder för då vill jag bada *hehe*. Föresten idag tog jag och Malin vårat första dopp för i år. Men det var iskallt i vattnet kan jag lova. Nej nu måste jag snabba mig lite. Puss!


Bjuder på en bild på Malin. Visst är hon söt? (:

Linnea tog ett fin kort igår på hennes kakor. Söt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0