Huvudstaden

hmm... hittade inte usbsladden till mobilen men jag får ladda in dessa kort senare. Nu kommer lite kort från resan men jag kan nog lägga upp lite fler vid ett senare tillfälle.



Nej nu får det vara nog med bilder för ikväll. Mer bilder får komma senare. Hur som helst så gick vi vanlig skoldag idag. Rätt drygt och jag var skit trött men men. Ikväll har jag varit med erik. Vi for och hyrde en bond film, den nyaste haha. Imorgon är det fridrottsdag på skolan. Hade inte tänkt vara med men jag blev liksom tvingad till tresteg så att jag antar att jaga inte har något val. Får väl hoppas att det går bra. Och så ska jag leta fram en blå tröja också till imorgon. Mitt arbetslag ska ha blåa kläder på sig och de andra grönt och rött tror jag det var. Finns väl inte så mycket mer att säga ikväll. Ska snart sova. Godnatt puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

snygga bilder! xD

2009-06-07 @ 20:56:58
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0