Yes man

Jag tror att jag har bestämt mig för vilken klänning det blir imorgon även fast jag är velig. Lägger upp den plus skorna som jag köpte i Stockholm som jag funderat på att ha imorgon och kanske på skolavslutningen. Blir nog bra tror jag. Nu ska jag fixa lite här hemma och sedan ska jag no gå och sova. Imorgon blir det en väldigt lång sovmorgon hehe. Nej men vi ska vara på skolan för lunchen vid 1 tror jag att det var och sedan så har jag klipptid. Klipper nog bara topparna och så. Ingen ny frisyr med andra ord. Nej men nu ska jag gå.Förhoppningsvis tar jag med mig kameran och knäpper en massa fina kort på alla niorna på Norrhammarskolan. Kanske får ni se något kort men här lovas det inget. 9e är ju i Boviken nu och det är regn och skitväder haha och de ska sova i tält stackare. Får hoppas att de har roligt i alla fall. Pusshej!



Kanske inte jättebra bilder men de får duga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0