Hallå

Hallå! Hemma från Byske igen. Är faktiskt inte farligt trött som vissa av mina små klasskompisar haha. Vi sprang runt mellan stugorna och på campingen som några tok men vid två någon gång orkar jag och nina inte tjollra på längre så att vi gick och la oss och sov. Hur härligt? Nu kan man ta vara på den lediga dagen idag hehe. Jag nina & Fanny fick åka med Hampus och hans mamma dit. Sedan mötte vi Felix och Alle där som åkte moppe dit och ett bra tag senare koom resten av klassen via buss. Vi hoppade på en stor hoppkudde och gick ut och kände på vattnet och satt och solade ett tag. Senare när alla anlänt så sprang vi runt och chillade och gjorde allt möjligt tills att pizzan kom. Det var skit gott kan jag lova. Sedan blev det lite gräddkrig mellan vissa. Det sprutades grädde på toasitsen, i fannys och Lindas sängar och i Ayas ansikte osv. Haha rätt roligt men men... Därefter fyllde vi vattenballonger och hade vattenkrig. Ja klarade mig undan med inte så mycket vatten på mig men vissa blev inte lite blöta. Senare fick vi kladdkaka och korv att grilla. Vi satt och myste vid elden och vissa badade;) Men jag tyckte att det kändes för kallt. Vi hade som lagomt fint i våran stuga också men vad kan man förvänta sig när man bor med Fanny, Nina, Linda, Saga, Aya, Jonas, Hampus, Felix och Alle ;). Hahah nej men vi hade roligt! Våran klass kanske inte alltid har varit så bra och haft så bra sammanhållning men jag kommer att sakna den jätte jätte mycket!
Lägger in bilderna nu på datorn så att snart kommer det upp lite bilder på bloggen också. Ha det bäst så länge puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0