Grillkväll

Igår kväll var jag, Karin, Sara, Fanny, Nina, Katta, Malin och Johanna ute och grillade. Jätte trevligt var det! Vi klättrade upp på vindskyddet eller vad man nu ska kalla det, tog ungefär en miljooooon kort, grilla korv och pinnar och snackade en hel del. Det var väldigt trevligt! Vädret var väl kanskse inte det bästa men vi är ju inte gjorda av socker så att vi överlevde regnet. "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder". Efter att jag karin, malin och sara hade varit på taket och hoppade ner så kom jag på att min väska låg kvar där upp på taket av vindskyddet så att när jag skulle gå upp och hämta det så  tänkte jag vara lite vig men det gick inget vidare för då gick mina jeans sönder (a). *Haha* vi fick oss i alla fall ett gott skratt och så stod Nina och filmade alltsammans också.... =P Haha vi har i alla fall endel minnen av modellKarin när hon blir känd ;) Kan också meddela att en viss sara trodde att indonesien var en världsdel... Smart? Jajamensan :D By the way jag somnade vid två halv tre någon gång och vaknade vid nio i morse mycket till liv.. Det är ju ändå sommarlov =O. Regnigt är det också ute nu. Hur trist =(. Kanske blir att fara ut och springa en stund idag och sen vet jag inte vad som händer. Men får väl se vad jaga hittar på. Ska ladda in korten från igår nu i datorn så att de kommer nog upp några bilder här på bloggen alldeles strax. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0