Goodmorning sunshine

Godag (eller vad man nu säger) *haha*. Det är varmt ute och jag har hört det ryktas om att det ska vara varmt hela veckan så det låter ju inte helt fel. Får väl se vad man hittar på i veckan då. Ni kan ju höra av er om ni vill hitta på något ;). Inatt har i alla fall Erik sovit här men han for hem för ett litet tag sedan. Mys.  igår såg vi bland annat på en jättebra film som gick på fyran, Hanibal. Så den rekommenderar jag att ni ska se om ni inte redan sett den. Ska gå ut och fixa lite trädgården, duscha och göra mig klar sedan så tror jag nog att jag ska lägga mig och sola eller nåt. Solen lyser ju. Kanske kan få lite färg idag =D. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men det får jag helt enkelt se. Blir säkert att hitta på något med vännerna eller nåt. Har föresten träning ikväll också. Aja får se vad sosm händer. Ni får ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0