Gick in till stan med Linda

Gick ut och gick med Linda ikväll. Var tänkt att det skulle bli en kort sväng men vi bara gick och gick och tillslut var vi inne i stan. Då började vi gå hemåt igen. Detta tog en väldans lång tid kan jag lova men det var ju så sjukt härligt ute också och med roligt sällskap går det ju gallant. Lite trött i benen är man allt efter först en match och sedan gått ut och gått så långt men jag gillare ;). På vägen hem träffade vi även Mathilda, Klara och Felicia och den sista biten hem fick vi sällskap av Mathilda. Roligt var det. Jag som hade tänkt lägga mig tidigt ikväll men men så kan det gå ibland. Får bli en annan kväll. Nu ska jag gå och göra mig klar för att sova för jag är inte lite trött. Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0