Genom eld & vatten

Hejhopp! Har nu stått i  en kiosk på en fotbollskupp i två timmar. Rätt drygt kan man väl säga men det funkar ändå med härligt tjejer som jag faktiskt stod där med nämligen malin, Johanna, Fanny och Nina. Vi busade på, sprangrunt lite, klottrade på en massa lösa papper och självklart sålde vi lite fika, korv, godis och liknande också. Kan väl också säga att vi tog en massa kort *haha* från alla möjliga vinklar men men.... Snart blir det god middag. Det ryktas grillat med massa god sallad och potatis. Mums! Jag älskar grillat, speciellt på sommaren. Ikväll blir det nog förmodligen antingen att girlla eller ta en innekväll hos någon och se film  och lite sånt med härligt folk. Vi får väl se hur det blir eftersom det beror väl lite på vädret. Hoppas att det inte regnar i alla fall. Fick just en trisslott av farmor och farfar och jag kan meddela att det inte var någon vinst, Tyvärr. Jag vinner ju aldrig på sånt där. Jag tycker att ni ska ta och klicka här för att det var en grymt bra låt *haha*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0