Evigheter

Hittade ingenting på stan. Jag som både behövde köpa smycken och en koft till skolavslutningen men "he blev inge av". Får ta och springa en stund på stan efter min klipptid. Gick med becca en stund på stan och sedan med fanny. Hör och häpnad Becca hittade en skolavslutningsklänning! =D grattis hehe.. Eh.. vad mer..? Ska snart gå och byta om eftersom idag blir det min första fotbollsträning på lääääänge. Ska börja lite lätt och träna några pass och öka på succesivt eftersom så att jag inte skadar mig igen eftersom det skulle vara så himla onödigt och jag orkar inte att inte få träna på jätte länge igen så att nu ska jag börja försiktigt. Man lär sig av sina misstag ;). Nej men vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Reb

HAHAH yeeey xD

De trodderu inte att ja skulle göra va ;)?

2009-06-10 @ 23:45:12
URL: http://rebeccaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0