Du hade tid

Hallå. Kom för ett tag sedan hem från en fotbollsmatch. Vi mötte Sunnanå och förloade med 0-3. Tufft motstånd. Men de var riktigt bra. Nog för att ungefär halva laget var från div 2. Vi kämpade på bra i alla fall tycker jag. Nästa match tar vi! Min kondition var väl inte riktigt på topp men ska bättra på den desto mer. Andra halvlek spelade jag inne hela och grymt jobbigt men så roligt! hur kul som helst var det. Fattar inte att jag lyckades hålla mig borta från att träna under perioden jag var skadad. Hade tänkt fara ut och springa ikväll men kanske inte ska överbelasta foten nu när jag nyss blivit bra så jag sket i det och var lite duktig och dammsög huset *hehe*. Funderar på att gå ut och gå en kort sväng men jag vet inte om jag orkar. Är så grymt trött. Blir nog att försöka lägga sig rätt tidigt och att bara ta det lugnt ikväll. Ändå lite skönt att göra ingenting också. Nu blir det hur som helst att hoppa in i duschen och sedan äta en banan *haha*. Hoppas att ni haft en trevlig kväll! Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Dammsög huset också? Har du fått fnatt? XD

2009-06-18 @ 23:54:47
URL: http://bitskbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0