Dag med Malin

Det är ju så fint väder så att det blir mindre bloggning men jag antar/hoppas att ni inte heller sitter inne vid datorn hela dagen och degar utan att ni njuter av det fina vädret. Idag hämtade jag upp malin vid halv 2 någon gång därefter for vi på stan där jag hittade två klänningar. Får se om jag ska ha kvar båda eller hur det blir. Kan iaf lägga upp bilder på dessa senare. Därefter for vi till ursviken, fråga mig inte varför. Vi satt där vid kanot udden och bara hade det härligt och solade litegran tills att det blev bråttom och vi var tvungna att bege oss hemåt för fotbollsträningen som jag just kom hem från. Vi tog lite bilder så ni kanske får se dem senare ska försöka ladda in dem i datorn på en liten stund. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0