Byske

Blir nog troligtvis mitt sista inlägg innan Tisdag haha för imorgon ska jag och alla i min klass åka till Byske havsbad och bo i stugorna där tills på tisdag. vi har laddat upp med frukost och lite gott. Under kvällen kommer vi säkert ha en massa roliga aktiviteter och sånt och så kommer vi att få pizza + dricka. Och även lite kladdkaka. Vi hade väl tänkt köra kanske lite beach volleyboll kubb och såna saker. Ska försöka få med mig kameran också så att det blir Lite mycket bilder. Jippie, det här kommer nog att bli toppen! Nej nu ska jag gå och packa lite saker. Ha det bäst så läge! Har med mig mobilen om det är något. Puss & kram


(Ni fick två bilder som avslutning på inlägget *hehe*.)

Kommentarer
Postat av: Emma

ha de bäst i byske! ;D

2009-06-08 @ 09:34:24
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/
Postat av: malin

hahah nääe fyfan.... den va rågod=D

2009-06-08 @ 15:22:09
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0