Boviken

Idag hade jag tänkt vakan nio och gå ut och lägga mig i solen *hehe* men det blev det inge av. Vaknade väl där vid kvart över 10 eller något sånt och då gick jag däremot ut en stund i solen. Sedan gjorde jag mig klar och sedan for jag till Boviken där Sanna, Sofia, Issa och Emma var och senare kom även Katta, Victor, Simon och lite fler *haha*. Vi badade och solade och jag lyckades bränna mig på ryggen men men så kan det gå. Lite färg har jag i alla fall fått idag så. Det var inte så farligt kallt i havet trotsallt.Nu har jag hunnit med att bada i en sjö, i havet och i älven. Jätte härligt var det! Efter boviken for jag hem bytte om och så bar det av på träning. Hur varmt som helst ju. Det har varit uppemot 30 grader i skuggan och så träning på det. Känner ni hur peppad man är då ;)? Men vi överlevde i alla fall träningen. Då for jag hem till mormor och morfar och fick plättar och jordgubbar. Mums! Nej nu vill jag inte sitta inne längre. Nu vill jag nog ut igen. Puss! Ha en bra kväll!


Bilderna tagna från Sannas blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0