All the stars in heaven

Ska snart börja åka in på stan. Har just klippt gräset. Jätte duktigt tycker jag. Men jag tycker att det är lite hemsk att klippa gräset eftersom alla hummlor, flugor osv kommer mot en och ibland sätter de sig på en. Då skiker jag och springer iväg kan jag ju meddela. Idag kom en nyckelpiga och satte sig på min arm. Panik var nog rätta ordet. Jag borde försöka vänja av mig att inte vara rädd för alla dessa smådjur... Vissa personer är ju rädda för ormar hundar och andra djur men det är inte något som jag är rädd för i alla fall. Inte den nyaste låten men lite småbra är den allt :) Puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj vad duktig du är då Frida ;)

2009-06-18 @ 22:01:20
URL: http://bitskbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0