A girl like me

Det går ju knappt att uppdatera. Jag blir tokig! Allting bara försvinner. Får hoppa på lite tur nu då;). Har inte kunnat ladda upp bilder men jag ska försöka framöver. Blir ju så himla mycket roligare om man har lite bilder eller hur? Efter min lilla lunch så gick jag ut och gick och lyssnade lite på härlig musik. Orkade som inte göra så mycket annat *hehe*. Sedan for jag till mormor och morfar och var där ett tag och åt middag. På en timme blir det att åka till träningen. Nepp, det är kört. Det går inte att ladda upp bilder nu heller. Blir nog förmodligen ett antal bildlösa inlägg framöver. Men nu ska jag nog gå och göra lite annat. Vi hörs! Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Amy.C



ska åka till stockholm imorgon faktiskt..därefter åker vi direkt till norge med mormor coh morfar..så kmr hem inte förrän på söndag:D kmr nog ha bloggpause antagligt.. men ska försöka att hinna med mobilbloggar också:D hehe..^^

2009-06-17 @ 21:59:23
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0