Vissa dagar

Idag kom Markus och Nina förbi mig där vid tjugo i 11. Såklart var jag inte helt klar *hehe* så att de fick stå och vänta ett tag innan vi kunde åka. Vi åkte till Boviken där en massa lag var och spelade strandfotboll. Skulle ha anmält ett lag om vi kommit på det lite tidigare för att det verkade grymt skoj måste jag säga. Man träffade en massa trevligt folk där på stranden som man känner. Kuligt värre =) Pappa var med i ett lag och spelade men de gick inte vidare *hihi*. I alla fall så strosade jag först runt med Nina, Markus, Jonas & Fredy men efter en stund for de hem så att då gick jag runt lite med Hampus och Felix och kollade på lite matcher och var med i lite tävlingar och sånt. Sedan så mötte jag upp Malin, Emma och Ewe som kom dit lite senare och gick med dem ett tag och då kom även Isac och Anton och joinade oss. När jag kom hem så kom mormor och frågade om jag ville ha ett skrov från Frasses också :D Då blev jag glá. Så nu är jag mätt och belåten och ska nog kika in på lite bloggar. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0