Nice try

Mötte upp malin och sedan for vi till ok och tankade och sånt därefter bar det av till isak där han, issa och emil var. Senare under kvällen trillade även Erik in. Vi skojade på, såg film och hade trevligt och så bjöds det på glass och kakor och juice också för den delen. Underbart! Hade tänkt göra ett sommar uppehåll här på bloggen men jag vet av någon andledning att det inte kommer att ge något för jag kommer inte att kunna hålla mig borta. Efter ett litet tag kommer det endå trilla in inlägg lite här och var, men jag kanske inte kommer att updatera lika mycket ett tag framöver. Aja får se hur det blir men bli inte förvånade om jag börjar updatera mindre ;). Nu blir det i alla fall att sätta sig och läsa lite bloggar. Blev lite sugen på att göra lite bubbelvatten också. Känns som om jag alltid dricker det men visst är det gott med kolsyrat vatten? Älskar det mohaha. Imorgon hoppas jag på varmt och soligt väder. Har tagit oväntat lite kort nu på senaste tiden. Får se till att bli bättre på det ;) Mycket roligare att läsa då ju. Just jag förr idag såg jag lite av Harry potter och fenixordern eller vad den nu heter (A) och jag VERKLIGEN längtar tills uppföljaren kommer på bio. Skall ses kan jag lova. Kom på en lite lustig sak som jag faktiskt inte tänkt på men jag har en gräsklippare som bakrundsbild på skrivbordet här i min dator hihi. Tog bara en bild och så råkade bli en gräsklippare hoho. Aja nödvändigt att veta, Jag vet! Antingen ikväll eller imorgon ska jag nog ladda in lite bilder på datorn från systemkameran också. När jag haft tråkigt har jag sprungit runt och fotat på lite allt möjligt så att vi får väl se om det blev några bra bilder. Såg just att detta blev ett rätt långt inlägg hihi. Hoppas ni haft en fin kväll! ♥


hmm... fin bild?!?!  Den får duga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0