Glada prickar

Kollade igenom lite bilder som jag kan dela med mig av *haha*....För det är väl alltid roligt men bilder eller hur ;)? Gamla som nyare bilder är det och på lite olika persoer.

Emil G



Fanny M



Malin E


Johanna W & Katarina H


Malin E & Katarina H


Erik W


Jag



Linda S


Nina L


Nej nu får det vara nog med bilder *hehe*. Orkar inte ladda upp någre fler för tillfället. Det var lite smådrygt men ändå roligt att kolla på en massa bilder. Malin och Johanna klagar alltid på att jag tar kort på dem och bara laddar upp bilder på dem här i bloggen så att nu laddade jag faktiskt upp några bilder på mig också. (Malin och Joh nu ska ni vara nöjda ;P ) Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Reb

HAHAH så söta alla var! xD

Jag hade helt glömt bort hur fanny såg ut i blont hår :O

Känner knappt igen hon!

2009-07-07 @ 22:06:55
URL: http://rebeccaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0