Hello sunshine

Ikväll har jag spenderat kvällen på Trästocks festivalen med en massa gött folk. Började med att jag, Ewe, Linnea, Katta, Malin, Emil och Philip gick och åt på dallas. Gott kan jag lova! När vi var mätta och belåtna gick vi mot trästocks och chillade runt och mötte folk och så lyssnade vi även på bra musik. Senare så mötte vi även Issa, Isak, Sanna, Andreas, Sofia, Emma, Kalle, Anton, Erik, Emilg, Ogge & Burvall (hoppas att jag inte glömde att räkna upp någon nu) och var med dem lite av kvällen. Efter ett atg droppade lite folk av också. Vissa har ju sommarjobb och lite sånt. Några bra artister vi lyssnade på var i alla fall The (International) Noice conspiracy (brabrabra) & John ME (också brabrabra). Hihi ja men vi har haft en toppen kväll. Ska nog dit imorgon också och se miss li och på lördag då veronica maggio kommer. Aja ska börja göra mig klar nu och sova. Puss ♥

Får komma fler bilder från festivalen senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0