Stoppa dig

Igår kväll var jag på trästocks med lite goa vänner och hade en jätte härlig kväll. Miss Li var inte dålig!!! =D Senare på kvällen följde jag katta och kollade lite på ett lan och sedan for jag hem och sov. Var inte dåligt trött då hehe. Under dagen gick jag och Erik lite på stan. Köpte bara lite hårklämmor och ett par örhängen (ringar). Mina hade gått sönder och jag vlle verkligen ha nya hihi. Vid halv fem for jag en sväng till trästocks där jag träffade Sanna och så såg vi på Florence Valentin. Han var inte heller dålig kan jag lova. Nu ska jag göra mig klar och äta, sedan blir det att träffa lite folk och dra iväg på trästocks där kvällen kommer spenderas. Veronica Maggio uppträder ju ikväll och det ska bli riktigt roligt att se. Vet att en viss Malin som är påväg till Stockholm och en viss johanna som är någon annanstans ute i svergie är lite avis nu vet jag, men jag får väl ta kort och filma lite när hon uppträder så att ni kan få se sen;) Jag saknar er i alla fall så att ni kan ju ta och komma hem nu =] ? Annars då... Nja har nog inte så mycket mer att säga för tillfället. Ha det bäst! Puss ♥

Florence Valentin - Upp på sociala och ner på systemet


Veronica Maggio - Stopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0