To long distance

Hallå där! Idag så har jag bara försökt städa litegran. Framförallt mitt rum. Så nu är det snyggt och fint här eller nåt. I övrigt har jag nog inte gjort så mycket idag. Blir nog ingen fotbollsträning för mig idag då jag inte vill bli ännu mer förkyld. Håller ju på att bli bra nu ju så jag skippar nog den. Ska leta kamera sladden också. Den måste ju vara här någonstans... Sedan blir det nog att sätta sig och se på tv en stund. Det är så mysigt när det är regn och tråkigt att bara sätta sig framför tvn med en kopp gott te och göra ingentng. Ska nog ta och göra mitt favorit te, rabarber grädd. Mums säger jag bara! Blir aldrig less den smaken *hihi*. Borde rensa och fixa lite med bilder här på datorn också men får se om jag orkar göra den nu eller om jag skjuter upp det ett tag till *hehe*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0