Stan

Gick på stan med Martina idag och jag kom typ nyss hem. Trevlig dag har det varit (: Vi har gått runt på festivalområdet endel och även i lite valiga affärer. Blev inga köp som fick följa med hem. Vi åkte en karusell med Amanda och Frida också. Den som jag åkte med Alexander och Felix dagen innan som jag lovade mig själv att aldrig mer åka. Vad händer *haha*?!?! Aja den var asläskig och vi skrek hela åkturen igenom. Man satt alltså inte så bra fast så när man var upp och ner känndes det verkligen som om man skulle trilla ur. I slutet köpte vi thaimat som var dyrt men skit gott. Mums! Just ja vi såg ju johan Palm också *hehe*. Inte en enda låt jag kände igen men men.. Aja hoppas att ni har haft en bra dag! Puss ♥


Martina kastade sån där spagetti till måsarna också.... heheh =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0