Skin som den sol du är

For in på stan idag med Fanny och Malin. Där borta mötte vi upp Emma och Becca och så gick vi runt med dem på stadsfesten, satt vid älven och åkte karusell (i alla fall vissa av oss). Vid karusellerna mötte vi även Emma och Sanna som åkte med oss. Roligt var det! När vi skulle hem så hade en massa andra moppar blockerat vägen ut för oss. Kul? Ni kan ju gissa hur glada vi var då. Men då fick Fanny skjuts hem och jag och Malin gick vidare en stund så nu är jag trött i benen kan jag lova. Just jag... måste bara säga att det finns verkligen ingenstans i stan att sitta och vila benen. Sjukt ju! Vi satt i trappan och så kom en survakt och snäste ur sig att vi skulle flytta på oss. Kan de inte ens säga det på ett vänligt sätt? Aja nu ska jag sluta att klaga * hehe*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0