Trästocksfestivalen

Här kommer lite bilder från Festivalen igår, enjoy! :)

Motoboy stod och sjöng på stora scenen och vi träffade honom senare underkvällen och tog kort med honom och fick en kram....

hahahahahaha ^^

Lite härligt folk =D

Jag & Linnea :)

Saga :)

Jag och nina :) frågan är ju vad vi riktigt gör på bilden men ja... den bjuder vi på ;)

Gulliga :)

Hihi saga och jag :) Hon verkade inte vilja vara med på bild just då ^^

Jag och Linnea sprang och tog kort på brandmännen :]

Vi stod och tog kort och så kom någon random och ville vara med på bild så självklart fick han det haha =)
Vi är ju för snälla i norrland alltså ;)

Nu ska jag fara till Fanny och sedan får vi se vad vi hittar på. Vi får höras senare för jag ska alltså vara hos henne 8.18 enligt henne så det blir att rappa på om jag ska hinna. Kommer nog någon min sent men det får hon ta mohaha. Ha en trevlig kväll allesammans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0