Stop the world


Har precis ätit lunch och nu har kusinerna kommit också. Regnigt väder är det också idag. När ska värmen komma hit?! Nej nu är det slutpratat om vädret *haha*. Såg just på en massa bloggar att Emilia fyller år så Grattis till dig! =) Vad mer? Jag vet inte riktgt vad det blir att göra idag. Fanny skickade just ett sms där det stod "Varför har du lagt ut gamla bilder på mig och nya på andra och dig? :O :O" och till svar till dig fanny så har jag en massa gamla fina bilder på dig och så har jag lagt ut lite gamla på andra också och i tidigare inlägg på mig men visst kan jag bjuda på några gammla bilder på mig också, Självklat ;)


Nöjd nu fanny? ;)
Finaste  bilderna var det ju som också men men.. he bjud ja på ;P


Allt för mig för tillfället. Uppdaterar senare! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0