Stockholm next

Blir bara sämre och sämre på att uppdatera den här bloggen. Jag måste fixa ny design och sånt men det kommer jag inte att hinna göra på ett tag så att det får vänta. Det blir tydligen att åka till Stockholm imorgon och säkert vara där närmare en vecka. Wiho... Tråkigt att jag kommer att sakna alla men ändå liite roligt att vara i stockhom och att träffa kusinerna ska bli superroligt i alla fall :D Kommer ju att sakna alla här hemma... Och johanna och malin som jag knappt träffat på flera veckor kommer hem idag och så åker jag imorgon. Hur kul? De är saknade kan jag lova er. Har gjort en annan blogg tills att jag har tid att fixa ny design osv på den här bloggen så att den skriver jag på nu. Den här bloggen lider lite (orkar inte uppdatera två bloggar (A) ) därför hehe men ni kan kolla in den nya tillfälliga bloggen nu HÄR om ni har lust. Ska försköka uppdatera någon gång medans jag är i Stockholm men vi får se om det går osv annars så kommer jag att nås på mobilen. Jag svarar på allt så passa på att smsa mig hihi och om ni får tid över får ni gärna så ett pling för då blir jag superduperglad :D 0730820114 Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0