Stadsfesten

Igår var jag som sagt på stadsfesten. Det var jätte roligt. Var först med Joh, Linnea, Hampus och Ewelina men sedan träffade vi ju så klart en massa andra som vi också gick med. Vi lyssnade på musik, jag åt en langos *hehe* och vi åkte karuseller. Felix och Alle lyckades övertala mig att åka det där skeppet som snurrade runt och som stannade så att man var upp och ner. Det känndes inte som om man satt fast men men.. Jag överlevde i alla fall *haha*. Remmarna som de har på festivalen var också rätt smaskiga faktiskt =). I övrig då..... jo Salem var grymt bra. Erik hassle var rätt bra ändå. Typ ändå mina favoriter. Lite härligt var det när Tomas Ledin uppträdde också. Kallt var det! Men det är sånt man får ta... Aja allting blev bra ändå! Puss ♥

Lite bilder från kvällen. Enjoy!



Kommentarer
Postat av: L

tack frida för att du valde en snygg bild på mig:D

2009-07-04 @ 12:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0