Sov gott!



Bjuder på denna innan jag går och lägger mig. Har som varit lite halvtrött idag så att det ska bli skönt med en lång natts sömn. Har suttit och läst alla möjliga bloggar ikväll och så lyssnat på en massa bra musik och precis som jag sa i förra inlägget så såg jag på beck. Var faktisk rätt bra. Det blev en mysig hemmakväll. Var rätt skönt att som bara ta det lugnt och inte göra så mycket ikväll. Dessutom är det ju inget kanon väder ute heller. Tråkigt! Jag vill ha 30 grader och sol nu ju. Det ska inte vara som det är nu. Om man ska ta cykeln någonstans så får man ta vantar, när man kör moppe får man ta på sig flera tröjor för att inte frysa ihjäl. Jag vill kunna gå runt barbent i klänning och gladiatorsandaler, ligga och sola och bada på dagarna och spendera varma sommarkvällar med vännerna och vara ute och girlla osv. Vart tog allt det vägen? Vars tog sommaren vägen? Vart tar alla vägen? En massa goa vänner har åkt bort till lite olika ställen och några har sommarjobb hela dagarna. Lite tokigt men så är det. Snart åker även fotbollslaget iväg till Gohtia. Vad ska man hitta på då? Tur att alla inte åker iväg. Finns ju ändå en massa goa vänner kvar att vara med vilket är toppen. Hoppas bara på lite bättre väder. Mycket roligare då och så finns det ju så mycket mer att göra. Kommer att kännas konstigt att inte ha så mycket träningar ett tag framöver men jag får väl se till att fara ut och springa och sånt istället. På onsdag tror jag att det är så kommer kusinerna hit eller ja två av dem men det ska bli roligt (: Vad ska jag mer säga...? Hmm.. Nja jag kommer nog inte på något mer att skriva om ikväll eller jo föresten Malin pratade om att hon fått kolla i någons tidning och fått sett klasserna för gymnasiet. Tyvärr sa hon att den tidningen inte längre går att köpa vilket var mindre roligt men men får väl veta senare I guess :) Har någon mer sett klasserna osv? Aja hörs senare för  nu väntar sängen. Sov gott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0